2022年6月17日星期五

搬家

 上年因為小朋友在出面讀書,所以搬左出去市區住。租出面屋,然後自己物業放租,當然要補貼。上年因為做SP, 不斷有現金流,只要取其中一部分就可以住市區,住大D,住到800幾尺樓。

今年,因為想慳錢,而且唔知是否会移民,所以搬回來。時間好快過。一年剛過去,原本覺得好易賺到的錢,原本係不易的。今年在股市賺錢,比前幾年難得多。希望將來自己的小朋友都學懂心裡謙虛。

阿仔升上小学,開始學習明白道理。佢有時同我講,呢D我識啦,果D我都識。我讚佢,你真聰明,但是要記住:在心裡你要知道,你雖然識,但重有好多野你還未学。如果你覺得你已經識曬,這一刻,你不會再進步,只会退步。

但願阿仔,阿妹盡快明白這道理,我也時常提醒自己。


沒有留言:

發佈留言