2022年6月1日星期三

戒毒

自己當然冇吸毒,也未曾吸毒。 我所講係戒掉每晚像吸毒般既Short Put 交易。

呢幾年,幾乎每晚都開或者平option倉。股市跌,IV升,開倉机会。股市升,見升勢,又係開倉机会。不知不覺,頻繁交易,交易變了心瘾,覺得開始控制唔到。

有幾次跌市回彈,fear of missing out, 又開倉,當然是不智的決定。所以五月開始我已經强制自己不再睇市及交易,到現在差不多一個月了,可以做回自己,唔使成日諗住点部處,多D時間做自己喜歡做的事及培伴小朋友。

貪心好容易使人被金錢所控制。

箴言28:20 講得好:急於發財的難免受罰。

2 則留言:

  1. 我最近都開始穩定SP恆指, 價外500點至1000點, 每周做。無錯, 經常被金錢控制, 跌時無限復活, 升時又覺得賺少左,早知價內SP。話每月賺兩個囡學費就夠, 但賺夠了又諗住有得賺好賺...

    回覆刪除
  2. 我都有這感覺,賺到目標又覺不夠。之後就被控制住,慢慢地就亂了陣腳。我自己就時常提自己或者時常想起輸錢的經歷,當在做投資決定時就不會太凶狠,赢少D,輸也少D。始終覺得short option 係"上得山多终遇虎"的遊戲,要小心。

    回覆刪除