2023年7月5日星期三

錯過MSFT , TSLA 大升的機會

回顧2023年前半年,以前既自己一定会諗,自己錯過了好多投資機會,如果大量買左MSFT, TSLA, 現在就哈哈哈... 

其實咁諗係有個大前提,就係:预测到MSFT 等科技股会升不是那麼難,自己其實可以做到,只是自己沒有用心投入時間研究。

現實係沒有人可以100%準確预测。假如半年前可以80%確定MSFT , TSLA被低估,其實重有20%不確定,甚至係只得10%不確定,合理的投資人應該会按自身既風險接受程度,去分配投資份額。何況要80%確定某某股票走勢,除了高手,我自問沒有此能力。

所以半年前我自己根據自己對MSFT ,TSLA 既估值,買入了這兩隻股票。當時MSFT 既市價低於我自己計算既估值10%,所以買入。至於TSLA, 當時市價重係高於我既估計,但因為TSLA跌得很殘,所以也買入。因為自己知道自己既估算都不是太確定,所以買了非常少量。

作為一個合理的投資者,我在MSFT升超過我自己估算15%後賣走了,之後將資金轉入指數ETF, 至於TSLA, 因為買入時的價錢已經高過我既估算不少,所以只係憑感覺賣走。雖然兩隻股票都有賺錢,但買入金額不多,賺的錢也不多。

其實同一時間,我對GOOG也進行估值,我在GOOG低於10%時買入一些,現在價格差不多去到我自己的估值。現在還在持有中。

自己係價值投資既超級新手,有很多事重要學習。我覺得價投既重點係要睇到某資產既將來價值,而唔係歷史價值,所以我計算既估算只能參考。

至於我是否真的錯失了MSFT , TSLA 大升的机会?其實重點不是考慮這問題,而是要考慮MSFT TSLA 是否值得現在用這價錢持有或買入。


沒有留言:

發佈留言