2022年5月23日星期一

孤獨的投資

與身邊朋友分享投資,好多時会有種感覺,就係自己投資很愚蠢:

美股好有風險wow, 美国就黎唔掂,你重唔走?入D中概股,將來是中国的世界。

之前高位有冇take profit?大部分係ETF, 重要係全球?咁咪赚唔到大錢?

crypto 騙人的,是美國佬發明出來吸人錢。

option是什麼?你可以買呢集輪,槓桿10幾倍,回報可观。

其實有時都幾冇瘾。不過自己是有答案的。係美股可能唔掂,但我自己又冇能力知道什麼比美股好,所以買全球,只要市場回報就好了,勝價比最高,用最少時間換市場回報。

為什麼不高位take profit? 因為自己就係沒有能力判斷高位,就算相對低於位也沒有能力,所以一動不如一靜。如果我知道,或者有高机率出現高位,我一定会take profit. 我自己曾經有過的經驗就是高位沽货,之後狂升,低位接貨,之後再狂跌。

至於crypto, 我都覺得大部分crypto 是騙人的,但我信BTC, 與ETH 兩隻最來歷史的crypto 有它們的價值存在。至於它們是否也是骗人的,我想股市也是一樣骗人的,只不過普通人如果不將部分資產透過股票投資,他的投資可能不太全面。所以我說我將部分資產放D去crypto,別人就不明白,話我高風險,但其實我想降低風險。我有crypto, 又有全球股票ETF,。除了只揸現金的人外,我應該係最保守既投資者。

最後,option 散户可以long 可以 short, 而warrant 散戶只可以long。就咁睇,option 比較公平D。

我將我以上睇法講出來,朋友們只覺得他們比我投資聰明,我比較愚蠢。最後我了解了一件事,我沒有比他們聰明,但我的優勢是我知道自己唔認識既野比認識多;我观察到如果自己都唔知自己原來唔識,在股市可以死得很惨,比例上比自己覺得不懂既人多。





沒有留言:

發佈留言