2022年5月15日星期日

睡醒及看見

呢兩個月,集中玩crypto, 因為自己覺得冇股市咁波動。直到上個星期, 5月9日, UST 脱鉤事件,自己才醒覺自己真的一無所知。

自己早兩個月將比較大金額放在anchor protocol 收19%年利息,同時間向銀行借平錢1.9%利率,再放在anchor protocol 收取利息。利差有大約15-17%。每日睇住yield reserve , 而且計算大約今年6月中到尾就會用完reserve。所以大約6月会開始D人唔再玩anchor protocol, 之後D人会唱錢走去其他crypto,最後可能UST 会有點不穩定。

其實每個月10号因為要還錢給銀行,所以我會去anchor protocol withdraw UST, 轉回HKD。另外,早前也定好了大约5月尾將所有UST轉做USDT, 但在5月6日,自己心裡覺得不太舒服,心理就是要想要減低風險。當時以我認知,UST 完全沒有問題,但就是心裡有声音說不要太貪心。最後我將所有UST 轉做USDT, 完美避開一劫。

5月9日,睇到新聞講UST 出事,當刻覺得自己咁好彩避開左一劫。5月10-11日,更多新聞講UST 脱鉤,自己才識驚,原來自己一直都不知道UST有咁多暗藏風險,而且更早前也有穩定弊脫鉤。

這事之後我發現左兩件事。第一,自己原來都唔知道自己唔知D乜。第二,發現自己被錢財控制住,平日晚上就係要玩option, 自己唔係想賺錢咁簡單,最重要其實係成功感。每晚開SP, 星期尾結算賺錢就感到自己了不起,因為這模式行在好幾年,不知不覺地不覺得自己有問題。但其實有大部分心力被吸引去金錢,而且對身邊事情及人少左関心。

最近聽到一個youtuber 講起他好多年前投資時也迷失,他就提到申命記8:18 
"你要記念耶和華你的 神、因為得貨財的力量是他給你的、為要堅定他向你列祖起誓所立的約、像今日一樣 。"

今次真的感受到貨財的力量是耶和華給我的。另一角度睇,生命的重點不是錢財,如果錢财是人生目標,那麼人生就是註定被錢財所控制。

2 則留言: