2021年7月14日星期三

運氣與技術

 在投資世界,有些人会說投資主要係靠運氣,有些人說係靠技術,有些人会话兩樣都有,只是兩樣佔的比例如何。

當然以上論述一定正確,因為已經包括所以可能性。就用自己作例子,初初買投資,乜都唔識,買股票時當然係靠運氣。到一段時間後及有点成積時,自己覺得已經有了技術,所以當時覺得自己不是靠運氣。之後繼續赢,當然更加肯定自己的諗法正確。直到有一排輸了比較多錢,才知道自己多麼無知,以為自己靠技術,其實係運氣。其實到現在我自己都唔知,自己有幾多靠技術,幾多靠運氣。但這樣不肯定也有好處,就係諗多D最懷情況,變相,控制注碼及風險。

其實要分辨某個活動主要是靠運氣或是技術是有方法,就是是否可以用自己能力使某活動失敗。例如擲骰子或揪啤牌鬧大,很明顯要輸都不太容易。所以这活動主要靠運氣。

又例如,要打一場羽毛球單打比賽,要輸给對方很明顯比較容易,所以這活動主要靠技術。

至於投資,如果要特登輸錢,對我來說,我估計未必可以好肯定做到。例如我今晚就去all in 買msft 今星期五到的250LP, 其實都有机会msft,今星期五会跌到250,只不机会好微,但不是不會發生。所以對我來說,投資有部分肯定靠運氣,但自己唔知佔幾多。

沒有留言:

發佈留言