2020年7月17日星期五

Long put的策略

自己在期權策略上主要以Short position 為主,Long position 較少做除非自己都肯定正股有明顯升或跌勢。

假設我做了SP, 我的對手就係同一行使價,同一到期日做LP的人。

我希望張put option越來越少價值,這樣對我有利。相反做LP的對手(假設佢唔係做LP用來做保險)佢希望張put option越來越貴,甚至由價外變成價內。這遊戲唔係我贏佢輸,就係佢贏我輸。

在講做LP既策略之前,我講下我自己或者係好多人做SP時, 最好有以下全部或者部份既有利條件下才做。
1.正股早前已經大跌,好快會跌定,所以個IV還是很大,估計IV很快會變細。
2.做些較近到期的SP, 因為時間值損失比率較大
3.做完SP會盡量放到到期,除非非常短時間內已經有可觀既利潤。
4.做比較價外的SP, 因為希望不要入價,變成價內。

以上你做SP有利的條件,所以如果做LP就不要在以上的情況下做,相反以上條件來做LP, 比較有利

1.正股還平穩,估計好快會大跌。個IV還是很細,估計IV很快會變大。
2.做些較遠到期的LP, 因為時間值損失比率較少
3.做完LP最好短時間內平倉。
4.做比較輕微價外的LP, delta大約-0.4, 因為希望入價,變成價內。

暫時用以上策略做LP都有点成績,不過最難判斷係第一個條件,也是對LP來說最重要的條件。而且因為做LP既次數比較少,要有咁上下sampling 才可以知道這策略work唔work








沒有留言:

發佈留言