2020年7月30日星期四

贏粒糖輸間廠最後都可勝出

做期權Short倉, 好多人都話會贏粒糖輸間廠。真的嗎?已我自己經驗是真的。咁点解又有人做?我估因為勝率比較高,不過咁講又好似太空泛 。

我在[技術操作(2)] 這文章都提過,我自己做期權勝率大約90%,失敗率大約10%, 平均每次贏錢對輸錢大約1:3,即係平均每次贏錢有$1,輸錢就係$3。暫時來說整體還是贏錢。

其實做short option, 最多贏幾多錢,交易果一刻已經定左。但輸幾多,理論上可以輸無限。就係因為咁,做short option 注意力要放在止損,交易前要計好止損位,要做到輸都輸不會太多。我自己定左要輸就要3粒糖價值既廠,所以雖然理論上Short option如果輸可以輸無限,但其實好多時自己可以控制輸多少。當然如果在開市前正股價跳空,而令到short option損失超過自己一早定好的止損位,就唯有接受。而唯一補救方法就係定期權策略時,將勝率定在80-90%。暫時來說,我的策略重係work

自願性止損一定會好過情緒性止損。前者係事前已經有心理準備而且係計劃好,而後者係當虧損到達一個点而令到自己不能再接受再多的虧損而決定止損,當中充滿負面情緒,及被動。對於控制自己投資portfolio加入左超級大的不確定性。


4 則留言:

  1. 認同師兄, 我覺得Short option, 以Short PUT為例
    止損一定要快, 唔好等, 唔好唸住等股價升番之類, 因為Short PUT幾時再開都得, 唔需要令自己賭上更大的風險.

    回覆刪除
  2. 係呀,在止損時要有非常大的執行力,才能做到。

    回覆刪除
  3. 請教一下
    師兄你的stop loss策略,通常會點訂?

    回覆刪除
  4. 我自己一向都有記錄自己既交易。自己會set:假如平均每次赢$1, 咁止蝕就$3,在90%勝率既情況下,長期操作係会勝利。不過有個問題就係:stop loss, 有時好難做到$3, 因為正股大跌,像上星期咁,一開市option就-$10, 已經執行唔到自己既策略。另外因為自己既策略10%輸錢,所以在數據上,輸錢既次數相對小既情況下,輸錢既策略未足夠成熟。對我來說風險係非常大。所以現在已經大量減少option交易。

    回覆刪除