2022年8月10日星期三

見工

今日去見工,應該唔会請我。如果真的請我應該係神積。

無可否認,我自己係不夠實力,但同時間,我對於用英文來interview 非常有保留。

interviewers 非常明顯地,是香港土生土長的人,英文不是他們母語,即是用英文問一定会詞不達意。

interviewee 即是我本人本身英文也不太好。講出來也一定詞不達意。

當interviewer 同 interviewee 相遇就變得非常災難。

interviewee 不太明白interviewer 想問乜,所以interviewee 要去估。

interviewer 也非常吃力才問到問題。

既然面試目的係請一個對公司有幫助的人,咁為何要用大家不熟悉的語言溝通?工作又不會用英文溝通,這樣只会資源錯配。

香港人之間用英文溝通來決定工作,我覺得邏輯上有問題。


沒有留言:

發佈留言