2021年9月7日星期二

给未來小朋友的信

 近排諗,自己寫blog既目的,除左記錄自己在投資上既心路歷程,也希望未來自己兩位小朋友長大後,如果有興趣了解投資,了解我,可以從中有所啟發,就算未必完全合適當時環境,也可做參考。

記得自己剛出來做野,我老豆同我講,有錢要買樓,按揭要做短年期,有錢要盡快還錢。當時自己唔識,現在有自己諗法,當然我老豆這一套應用到現在當然会吃虧。但係在我老豆既年代,係穩健精明的做法。

如果我老豆當年記錄一下他財務上的考慮,而且又傳到比我,我估我的财商可以再高D,因為可以吸收埋他當年的經驗。

我兩位小朋友還細,要讀懂我现在的文章可能要15年後。到時區塊鏈唔知是否已經成熟,已被各大行所操控,或是泡沫已爆破,成為歷史,有另外一D野投資?


2 則留言:

  1. 堅哥、飛鳥,寫blog都係為咗畀小朋友
    將來更了解自己的投資思維
    原來你都一樣喔

    每個年代,大家考慮嘅嘢唔同,但係好好嘅經驗分享、傳承

    回覆刪除
  2. 係呀,希望將來他們有他們的一套方式投資去生存,之後才有條件去生活,去做自己想做的事

    回覆刪除