2021年2月25日星期四

資產價值

我係一個普通到不可以再普通既打工仔,即係隨便在街上揾,都一定揾到類似我嘅一般人。

所以在我眼中看到既同理解既資產,應該同大部分人理解既差不多,都係物業,股票,債,貴金屬,貨幣等等。而且對這些資產既看法應該也差不多,例如物業比較穩定,股票比較波動,自己身處地既貨幣最穩定等等。

前幾天,新經濟股大跌,舊經濟股升市。我自己持有部分新經濟股,所以這幾天心裡想法有些改變。亦都使我諗一諗價值的觀念。

我持有既Tsla大跌,其實係唔係我理解錯誤呢?Tsla價值冇變,只不過係美金這幾天相對這股票大升。係美金急升。但我自己覺得這股票前景冇變,只不過係美金因為10年国債既Yield 升左,所以急升。估計美金應該也會再升多少少,所以用Tsla買入美金。昨晚10年国債Yield 回落少許,於是"止賺"美金換返部分Tsla.

整個過程,雖然都係賣出Tsla,  之後再在低位入Tsla, 但係想法有所不同,心裡壓力也少了一些。


沒有留言:

發佈留言