2020年1月21日星期二

現金流倉(0)

睇左好多blogger寫他們自己既投資,我又學下。呢幾年都睇左唔少書同埋blooger分享,學左D投資初級技術,希望可以在3-5年後,達到每月可觀的現金流,從而減少返工時間,做自己喜歡的事。

在大約5年前,我在T公司打工,老闆係極奇霸道,有錢就可以使任何人臣服於他腳下,佢話係,你唔可以話唔係的這種人。果時領唔到,原來世界是弱食強食,什麼職位都係假,有錢真係可以好強勢。當然自己都知道,他除了錢,真係什麼都沒有。自己更加不想做他。但他也給了我好多唔同既睇法。由這是開始,我開始計劃買回自己既人生,實行財務自由planning. 早前睇到有blogger將自己由100萬變1000萬既record 寫在佢既blog,我覺得好有趣,所以學下又寫,記錄下來,如果有一天我達到目標,我希望這blog又幫到人。

2 則留言:

  1. 祝你成功!
    可以分享一下100萬變1000萬的blog link嗎?

    回覆刪除
  2. http://ten-million-man.blogspot.com/?m=1
    睇佢個blog,好似自己都有份贏,哈哈

    回覆刪除